آزمایش داروهای ایدز و مالاریا روی ۲ هزار بیمار کرونایی

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از پرس اسوسیشن، بیمارستان ها در استرالیا و نیوزلند در طرحی آزمایشی از داروهای  مقابله با HIV و مالاریا برایدرمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده می کنند. این طرح ASCOT نام گرفته و طی آن بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های «رویال ملبورن»، «رویال بریسبن» و بیمارستان […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از پرس اسوسیشن، بیمارستان ها در استرالیا و نیوزلند در طرحی آزمایشی از داروهای  مقابله با HIV و مالاریا برایدرمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده می کنند.
این طرح ASCOT نام گرفته و طی آن بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های «رویال ملبورن»، «رویال بریسبن» و بیمارستان زنان تحتدرمان با داروهای مذکور قرار می گیرند.
طی این طرح آزمایشی ۲ هزار بیمار از بیش از ۷۰ بیمارستان استرالیایی و ۱۲ بیمارستان نیوزلندی شرکت می کنند. به این بیماران دارویLopinavir/ritonavir  و هیدروکسی کلوروکین داده می شود.
Lopinavir/ritonavir در انگلیس به عنوان داروی آنتی اچ آی وی تجویز می شود و هیدروکسی کلوروکین نیز برای درمان مالاریا استفاده می شود.هر دو این داروها در نقاط دیگر جهان آزمایش شده اند.