آمریکابه نقض توافقنامه‌ها معروف است/طرف آمریکایی قابل اعتماد نیست

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از المعلومه، گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که طرف آمریکایی برای اجرای مذاکره و یا دستیابی به توافقنامه با عراق قابل اعتماد نیست. در این بیانیه آمده است: ما نسبت به هرگونه تلاشی برای دور زدن مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از المعلومه، گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که طرف آمریکایی برای اجرای مذاکره و یا دستیابی به توافقنامه با عراق قابل اعتماد نیست.
در این بیانیه آمده است: ما نسبت به هرگونه تلاشی برای دور زدن مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از این کشور هشدار داده و اعلام می‌کنیم که این تلاش‌ها برای آمریکا گران تمام می‌شود.
در ادامه این بیانیه نوشته شده است: آمریکا زمانی وارد به اصطلاح مذاکرات استراتژیک شد که فهمید حضور در عراق مورد استقبال این کشور نیست به ویژه بعد از آنکه مصوبه پارلمان تصویب شد.
در این بیانیه آمده است: عراقی‌ها از مسئولان ذیربط انتظار دارند تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی را اجرا کرده و در برابر خواسته‌های دولت جنایتکار آمریکا در چارچوب مذاکرات استراتژیک و شروط اعمال شده تحت فشار و تهدید کوتاه نیایند.
در این بیانیه تاکید شده است: کشور آمریکا کارنامه جنایت‌کارانه سیاهی داشته و به نقض توافقنامه‌ها معروف بوده و قابل اعتماد نیست. عراقی‌ها در برابر داعش متحد شدند و در برابر اشغالگران نیز متحد خواهند شد.