استودیو تکذیب کرد/تولید مجدد «دنیای ژوراسیک» برای کرونا متوقف نشد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از ورایتی، یونیورسال پیکچرز هر نوع توقف دوباره در کار تولید فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» را تکذیب کرده و گفته گزارش مطبوعات مبنی بر توقف مجدد تولید به دلیل مثبت بودن تست کرونا در میان بعضی از اعضای گروه ساخت، نادرست است. سخنگوی کمپانی یونیورسال در این باره گفت: […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از ورایتی، یونیورسال پیکچرز هر نوع توقف دوباره در کار تولید فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» را تکذیب کرده و گفته گزارش مطبوعات مبنی بر توقف مجدد تولید به دلیل مثبت بودن تست کرونا در میان بعضی از اعضای گروه ساخت، نادرست است.
سخنگوی کمپانی یونیورسال در این باره گفت: هر گزارشی که اعلام می‌کند تولید فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: قلمرو» متوقف شده کاملاً نادرست است. امروز روز پنجم فیلمبرداری این پروژه است و ما خوشحالیم که برای این پروژه باورنکردنی دوباره در برابر دوربین قرار گرفته‌ایم.
چندین رسانه بریتانیا دیروز جمعه گزارش کرده بودند در حالی که از ۶ جولای ساخت این فیلم از سر گرفته شده، به دلیل مثبت بودن تست کرونای بیش از یک تن از اعضای ساخت، این امر متوقف شده است.
این در حالی است که پیش تولید این فیلم که با بودجه عظیم ساخته می‌شود در ماه مارس و به دلیل شیوع جهانی کرونا متوقف شده بود.
آن زمان گفته شد تنها ۴ هفته از ۲۰ هفته‌ای که برای مرحله پیش تولید لازم بود باقی مانده است.
در نیمه ماه ژوئن هم اعلام شد یونیورسال اقدامات امنیتی جدیدی را در استودیو پاین‌وود در نظر گرفته تا بتواند مانع شیوع کرونا در روند تولید شود. این مراحل شامل کنترل دمای بدن اعضا، انجام تست کرونا و رعایت ویژه نظافت و تمیز و استریل کردن محل بوده است. این امر با هزینه ۵ میلیون دلاری انجام شد.
فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: قلمرو» ششمین فیلم از این مجموعه سینمایی است که ۲۷ سال پیش اولین قسمت آن ساخته شد. قرار است این فیلم ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود.