اصلاح‌طلبان مسئول نابسامانی وضعیت معیشتی مردم هستند

محمود احمدی بیغش در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم، اظهار داشت: مسئول نابسامانی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، متولیان امور هستند که تبلور اصلی آن در دولت فعلی است. وی ادامه داد: از سوی دیگر، رویکرد سیاسی دولت که به آن هم افتخار زیادی می‌کند، اصلاح طلبی است […]

محمود احمدی بیغش در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم، اظهار داشت: مسئول نابسامانی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، متولیان امور هستند که تبلور اصلی آن در دولت فعلی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، رویکرد سیاسی دولت که به آن هم افتخار زیادی می‌کند، اصلاح طلبی است و می‌توان گفت که آنان مسئول اصلی وضعیت نامطلوب معیشتی ملت هستند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولتمردان بنا به دلایل مختلفی که باید مورد ارزیابی قرار گیرد بنا ندارند که مردم در رفاه باشند، در حالی که باید رفاه مردم در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد.

احمدی بیغش بیان کرد: بسیاری از کسانی که خودشان را لیدر اصلی جریان اصلاحات و همچنین دولت می‌دانند، هیچ اعتقادی به عزت و استقلال مردم ندارند، چرا که مردم را جهان سومی می‌دانند و اعتقادشان این است که مردم جهان سوم نمی‌توانند در زندگی‌شان استقلال داشته باشند.

دولت به توان داخلی اعتقاد ندارد

وی با اشاره به تأکید بسیاری از دولتمردان بر ضرورت ارتباط با غربی‌ها برای حل مشکلات کشور، تصریح کرد: علت اصرار دولتی‌ها برای ارتباط و هماهنگ بودن با غربی‌ها در جهت رفع مشکلات اساسی کشور آن است که این افراد اعتقادی به ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات ندارند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به هیچ وجه خوب نیست اما متأسفانه دولتمردان هیچ گونه توجهی به حل مشکلات اقتصادی مردم و عزت آنان ندارند.

احمدی بیغش تأکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید دولت به ظرفیت‌های داخلی خودمان توجه کند و اصل و بنای انقلاب اسلامی هم این است که ما برای عزت و رفاه مردم و تأمین معیشت آنان باید به ظرفیت‌های داخلی خودمان توجه کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: البته ما باید با دنیا تعامل دوطرفه داشته باشیم اما این تعامل به معنای فراموش کردن ظرفیت‌های داخلی خودمان نیست اما متأسفانه دولتمردان به ظرفیت‌های خودمان توجه نمی‌کنند به گونه‌ای که رئیس جمهور با وجود آنکه برجام به هیچ نتیجه‌ای نرسید، هنوز هم اعتقاد دارد که باید دنبال برجام برویم.