اقدام خصمانه دولت اسلوونی علیه حزب الله لبنان/اشکنازی قدردانی کرد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از شبکه آی ۲۴ نیوز، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت اسلوونی حزب الله لبنان را در زمره سازمانهای تروریستی قرار داده است! در ادامه این بیانیه، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از دولت اسلوونی بابت این تصمیم قدردانی […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از شبکه آی ۲۴ نیوز، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت اسلوونی حزب الله لبنان را در زمره سازمانهای تروریستی قرار داده است!

در ادامه این بیانیه، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از دولت اسلوونی بابت این تصمیم قدردانی کرد.

اشکنازی در ادامه ادعاهای پوچ خود افزود که «حزب الله یک سازمان تروریستی است که به شهروندان لبنانی لطمه و آسیب زده است».

وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس همچنین مدعی شد که «دولت اسلوونی با این اقدام خود به صراحت اعلام کرده که حزب الله نماینده تمام ویژگی‌های یک سازمان متخصص در جرائم سازمان یافته است و اینکه به دلیل فعالیت‌های تروریستی در سطح جهان، عامل تهدید صلح و امنیت بین المللی است».

اشکنازی در ادامه یادآور شد که اسلوونی با این تصمیم خود به جرگه کشورهای اتریش، آلمان، جمهوری چک و سوئیس پیوسته؛ کشورهایی که اخیراً دست به اقدام مشابهی زده‌اند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین این تصمیم دولت اسلوونی را یک گام رو به جلو در مسیر افزایش فشارهای بین المللی بر حزب الله لبنان دانست.

در پایان، اشکنازی از «اتحادیه اروپا و تمام کشورهای» جهان خواست تا حزب الله لبنان را در تمامیت خود به عنوان یک سازمان تروریستی تعیین کنند.