انعقاد قرارداد پژوهش سراهای دانش آموزی سلول بنیادی

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی برای گسترش فعالیت‌ها در این حوزه برنامه‌هایی دارد. حمایت از محققان جوان و رساله‌های دکتری یکی از این برنامه‌هایی است که در سال گذشته پیگیری شد و در سال جاری نیز ستاد روی این موضوع تمرکز دارد […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی برای گسترش فعالیت‌ها در این حوزه برنامه‌هایی دارد. حمایت از محققان جوان و رساله‌های دکتری یکی از این برنامه‌هایی است که در سال گذشته پیگیری شد و در سال جاری نیز ستاد روی این موضوع تمرکز دارد تا از این طریق انجام تحقیقات هدفمند شود و شاهد تاثیرگذاری بیشتر آنها باشیم.
البته ایجاد و راه اندازی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی نیز اقدامی دیگر است تا تربیت و پرورش نیروی انسانی در این حوزه سرعت گیرد. به گونه‌ای که به زودی در شمال غرب و شرق کشور با حمایت ستاد این پژوهش سراها ایجاد می‌شود.
به گفته امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، قرارداد ایجاد این پژوهش‌سراها منعقد و وارد مرحله اجرایی شده است. سلول‌های بنیادی دانش آینده است و با توجه به توانمندی‌هایمان می‌توانیم به خوبی در این حوزه پیشرفت داشته باشیم.
وی ادامه داد: پژوهش سراهای دانش آموزی نیز مکانی برای تربیت و پرورش آینده سازان این حوزه محسوب می‌شود. به زودی با راه اندازی آنها در بجنورد و سلماس شاهد رونق فعالیت‌های دانش آموزی می‌شویم.