بررسی تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر روند بازار سرمایه در «پایش»

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از روابط عمومی برنامه، «پایش» امشب ۲۰ خردادماه با توجه به فراز و فرود هفته های اخیر بازار سرمایه و مشکلات هسته معاملاتی شرکت های بورس و فرابورس، تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر روند معاملات بازار سرمایه را با حضور احسان همتی کارشناس بازار سرمایه، بررسی می کند. […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از روابط عمومی برنامه، «پایش» امشب ۲۰ خردادماه با توجه به فراز و فرود هفته های اخیر بازار سرمایه و مشکلات هسته معاملاتی شرکت های بورس و فرابورس، تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر روند معاملات بازار سرمایه را با حضور احسان همتی کارشناس بازار سرمایه، بررسی می کند.
در بخش دوم برنامه نیز با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص سهام عدالت و تاثیرات آن بر رفتارهای مالی مردم در بازار بورس، این موضوع با حضور محسن اختیاری کارشناس ارشد اقتصادی کشور بررسی خواهد شد.
همچنین محمد امین حاج کاظمیان کارآفرین و صادر کننده برتر خشکبار کشور در این برنامه  تلویزیونی، نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره الزامات محیط کسب و کار، موانع توسعه صادرات و لزوم حمایت از صادرکنندگان جوان بیان می‌کند.
فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایش» به تهیه‌کنندگی رضا جوهرچی و سردبیری محمدهادی سلیمی‌زاده، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی از این شبکه پخش می‌شد.