برنامه جامع سازگاری با کرونا در کرج تدوین می‌شود

به گزارش سردبیر پرس، غفور قاسم پور اظهار کرد: با وجود اعمال قوانین اجتماعی برای کاهش ابعاد بیماری کرونا به نظر می‌رسد نیاز به تدوین برنامه‌ای جامع و سازگار با شرایط فعلی در کلان‌شهر کرج داریم. وی اضافه کرد: روش‌های اجرایی و مؤثر نظارت بر دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری هوشمند با تعیین شرح وظایف مشخص […]

به گزارش سردبیر پرس، غفور قاسم پور اظهار کرد: با وجود اعمال قوانین اجتماعی برای کاهش ابعاد بیماری کرونا به نظر می‌رسد نیاز به تدوین برنامه‌ای جامع و سازگار با شرایط فعلی در کلان‌شهر کرج داریم.
وی اضافه کرد: روش‌های اجرایی و مؤثر نظارت بر دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری هوشمند با تعیین شرح وظایف مشخص در قالب برنامه جامع سازگاری با کرونا در شهرستان کرج تدوین و ابلاغ خواهد شد.
فرماندار کرج گفت: کمیته اجتماعی – امنیتی شهرستان کرج طرح تدوینی را برای تصویب به ستاد استانی اعلام و پس از آن اجرایی می‌شود.
قاسم پور گفت: تا ریشه کنی قطعی این بیماری باید سبک زندگی اجتماعی را منطبق با شرایط تغییر دهیم.
وی با قدردانی از نقش آفرینی‌های مؤثر رسانه‌ها در مدیریت و کنترل این بیماری، افزود: از این پس در کنار هشدارها و توصیه‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا داده می‌شود باید فعالیت‌های مؤثر و اقناعی برای تغییر سبک زندگی انجام گیرد و شورای هماهنگی روابط عمومی و رسانه شهرستان کرج نیز تبلیغات موظف است از طریق رسانه‌ها اقدامات مؤثر از جمله ارائه آموزش‌های لازم را انجام دهد.
گفتنی است؛ به دنبال رفع محدودیت‌های اجتماعی در هفته‌های اخیر و افزایش آمار جمعیت بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان کرج فرماندار ویژه شهرستان کرج پیش تر، ملاحظات بهداشتی از قبیل اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات کرج و ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی را الزام آور و به دستگاه‌ها ابلاغ کرده بود.