برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان اظهار داشت: این نمایشگاه با عنوان «سماع خط» حاوی آثار طراحی و نقاشی سعید بوجار آرانی برپا شده است. وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکرد تجلیل […]

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان اظهار داشت: این نمایشگاه با عنوان «سماع خط» حاوی آثار طراحی و نقاشی سعید بوجار آرانی برپا شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکرد تجلیل از مدافعان عرصه سلامت برپا شده است، ابراز داشت: دوستداران علاقه مند به هنر و فرهنگ می‌توانند از تاریخ پنجم تیرماه تا یک ماه هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.
معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۰ اثر هنری با تکنیک طراحی، سیاه‌قلم، رنگ و روغن در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
ارتقای انجمن سینمای جوان کاشان به انجمن ویژه سینمایی کشوری
وی همچنین با اشاره به موفقیت هنرمندان و فیلمسازان کاشانی در انجمن سینمای جوان کاشان خاطرنشان کرد: این انجمن که یکی از دفاتر فعال کشوری را در کاشان دارد به انجمن ویژه سینمایی کشوری ارتقا یافت.
نظافتی با بیان اینکه تاکنون محصولات فرهنگی و سینمایی خوبی از هنرمندان این انجمن تولید شده است، بیان داشت: با این اتفاق و افزایش بودجه مربوط به انجمن سینمایی جوان کاشان این انجمن این امکان را خواهد داشت که حمایت بیشتری از هنرمندان و فیلمسازان کاشانی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوان کاشان در سال ۱۳۶۶ تأسیس شده است، افزود: این انجمن تاکنون حدود ۳۴ دوره آموزش فیلمسازی بلند مدت برای علاقه مندان به این هنر برگزار کرده است.