بیانیه تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت روز جهانی قدس صادر شد

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، در این بیانیه آمده است: روز قدس، همجوار قدر است و لازم است در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد. (امام خمینی «ره») قدس و مسجدالاقصی نماد امت اسلامی و تمدن اسلامی است. اهتمام به روز قدس، اهتمام اسلامی و مرتبط با همه امت اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، در این بیانیه آمده است:
روز قدس، همجوار قدر است و لازم است در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد. (امام خمینی «ره»)
قدس و مسجدالاقصی نماد امت اسلامی و تمدن اسلامی است. اهتمام به روز قدس، اهتمام اسلامی و مرتبط با همه امت اسلامی است. چون اسرائیل به همه منافع امت اسلامی یورش برده است. در ۷۲ سال گذشته ما از یک سو شاهد یک پرونده ننگین و از سوی دیگر شاهد درخشش فلسطین و مقاومت امت اسلامی هستیم. با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان تغییر کرد و آرمان فلسطین مطرح شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد این بودیم که اسرائیل به محاصره نیروهای مقاومت درآمد و شکست خود را پذیرفت.
بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغال گری رژیم اسرائیل به شکلی سازمان یافته در مقابل سکوت نهادهای بین المللی انجام می‌شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع تجاوز و بد اخلاقی‌ها و قانون شکنی ها شکل گرفته و امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می‌توان تحلیل و پیامدهای آن را توضیح داد که حتی خارج از مرزهای فلسطین اشغالی در حال وقوع است.
معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران به قدس شریف اگرچه اوج وقاحت و نیت واقعی صهیونیست‌ها برای حذف موجودیت فلسطین و هویت زدایی از این سرزمین را آشکار کرده اما به هیچ رو موضع جدیدی نیست و از ابتدای اشغال گری هدف بوده است.
طلاب و روحانیون همگام با سایر اقشار جامعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن انزجار از تحریم‌های انجام شده از سوی برخی کشورهای غربی علیه حزب الله لبنان و فشارهای بین المللی بر آنکه باهدف تضعیف مقاومت اسلامی انجام می‌شود، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید کرده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شود.