تجلی نوع دوستی هلال احمر /۴۰۰ میلیون ریال اجاره بها بخشیده شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد رضا رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان بیان کرد: این ویروس ناشناخته به بخش‌های مختلفی از زندگی، اقتصاد و سلامت مردم آسیب وارد کرده است. وی ادامه داد: با وجود دشواری‌هایی که بحران کرونا بر مردم تحمیل کرده […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد رضا رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان بیان کرد: این ویروس ناشناخته به بخش‌های مختلفی از زندگی، اقتصاد و سلامت مردم آسیب وارد کرده است.
وی ادامه داد: با وجود دشواری‌هایی که بحران کرونا بر مردم تحمیل کرده و اساس کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی مردم را بر هم زده، ناتوانی در پرداخت اجاره بها مهم‌ترین نگرانی مستاجران است.
رضایی بیان کرد: در راستای کمک به آسیب دیدگان کرونا، هلال احمر اجاره بهای ۱۵ مورد از املاک این مجموعه را طی بازه ای دوماهه بخشیده است.
وی ادامه داد: از این تعداد چهار مورد مربوط به شهرستان فردوس، پنج مورد مربوط به قاین، چهار مورد مربوط به بشرویه و سه مورد مربوط به بیرجند بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع ۴۰۰ میلیون ریال از اجاره بهای مستاجران برای دو ماه بخشیده شده است.
وی بیان کرد: امید است بتوانیم با این اقدام سهم کوچکی در جهت کاهش آثار اقتصادی کرونا داشته باشیم.