تجهیزات لازم برای اطفا حریق در کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته شود

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (جمعه) در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های این استان و مناطق حفاظت شده «خائیز» شهرستان کهگیلویه و عملیات اطفای حریق در این منطقه قرار گرفت. معاون اول رئیس جمهور همچنین از […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (جمعه) در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های این استان و مناطق حفاظت شده «خائیز» شهرستان کهگیلویه و عملیات اطفای حریق در این منطقه قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور همچنین از استاندار گهگیلویه و بویر احمد خواست تا از طریق هماهنگی مستمر با امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیز اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، امکانات و تجهیزات اطفای حریق از جمله بالگردهای آب‌پاش را به منطقه اعزام کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق در جنگل‌های مرز استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل‌ها و منطقه حفاظت شده خائیز در این استان ارائه کرد و از بسیج امکانات استان و تلاش برای اعزام تجهیزات برای مهار کامل آتش سوزی خبر داد.