تذکر کامران در مورد همسان‌سازی حقوق کارگران و رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن تبریک روز معلم و کارگر گفت: کارگران بارها متقاضی همسان سازی حقوق بوده‌اند که باید عملیاتی بشود. رتبه بندی معلمان نیز ناقص انجام شده است. به گزارش سردبیر، حسن کامران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک روز کارگر، گفت: همسان سازی حقوق […]

نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن تبریک روز معلم و کارگر گفت: کارگران بارها متقاضی همسان سازی حقوق بوده‌اند که باید عملیاتی بشود. رتبه بندی معلمان نیز ناقص انجام شده است.

به گزارش سردبیر، حسن کامران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک روز کارگر، گفت: همسان سازی حقوق کارگران که بارها تقاضای این قشر بوده است باید عملیاتی شود. شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) که در حال واگذاری است حداقل می‌تواند مبلغی را برای همسان سازی بگذارد زیرا دولت‌ها همیشه شعار همسان سازی می‌دهند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن تبریک روز معلم گفت: رتبه بندی معلمان ناقص انجام شده است باید به این مهم رسیدگی و به بازنشستگان نیز توجه شود. همچنین از دیوان محاسبات و دیوان عدالت می‌خواهم به موضوع ایثارگران ورود کنند.
انتهای پیام