ترکیه: نیروهای ارتش در ادلب خواهند ماند!

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، فواد اوکتای معاون رئیس‌جمهوری ترکیه امروز دوشنبه بی اشاره به اینکه نیروهای این کشور با نقض منشور ملل متحد به خاک سوریه تجاوز کرده اند، در واکنش به ادعای این کشور در کشته شدن ۵ نظامی خود در خاک سوریه در پیامی توئیتری نوشت: حضور نیروهای ارتش ترکیه در ادلب […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، فواد اوکتای معاون رئیس‌جمهوری ترکیه امروز دوشنبه بی اشاره به اینکه نیروهای این کشور با نقض منشور ملل متحد به خاک سوریه تجاوز کرده اند، در واکنش به ادعای این کشور در کشته شدن ۵ نظامی خود در خاک سوریه در پیامی توئیتری نوشت: حضور نیروهای ارتش ترکیه در ادلب ادامه خواهد داشت!
معاون رئیس‌جمهوری ترکیه در این باره اعلام کرد: نیروهای ارتش ترکیه همواره پاسخ لازم به کسانی که قوانین بین‌المللی را نقض می‌کنند را خواهند داد.
این در حالیست که وزارت دفاع ترکیه ساعاتی پیش در بیانیه ای ادعا کرد که در نتیجه شلیک گلوله توسط نیروهای ارتش سوریه ۵ نظامی ترکیه‌ای کشته شده اند.
بر اساس ادعای وزارت دفاع ترکیه، این حادثه در یک پُست دیده بانی ارتش ترکیه واقع در شهر تفت‌ناز واقع در استان ادلب در خاک سوریه روی داده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ترکیه در ادامه این بیانیه مدعی شد که در این تیراندازی ۵ نظامی این کشور نیز زخمی شده اند.
وزارت دفاع ترکیه بدون اینکه به جزئیات بیشتری در این باره اشاره‌ای داشته باشد، از واکنش به ارتش سوریه در این خصوص نیز خبر داد.
این در حالی است که برخی منابع از کشته شدن ۶ نظامی ترکیه و زخمی شدن ۷ نظامی دیگر خبر دادند.