تعمیر اقتصاد باید اولویت مجلس یازدهم باشد

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: تعمیر اقتصاد و پرداختن به مباحث فرهنگی دو مقوله گره‌گشاست که باید در اولویت برنامه‌های مجلس یازدهم باشد. محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با سردبیر، درباره مهمترین انتظارات از مجلس یازدهم، بیان کرد: حدود ۱۳ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای اقتصادی و فرهنگی، روی سال ها […]

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: تعمیر اقتصاد و پرداختن به مباحث فرهنگی دو مقوله گره‌گشاست که باید در اولویت برنامه‌های مجلس یازدهم باشد.
محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با سردبیر، درباره مهمترین انتظارات از مجلس یازدهم، بیان کرد: حدود ۱۳ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای اقتصادی و فرهنگی، روی سال ها می گذارند و سالها را با این شعارها نامگذاری می‌کنند، این نشان می دهد که اولویت اساسی کشور اقتصاد است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: باید تاثیر اقتصاد کشور ایران از دنیا به حداقل برسد. هر چقدر اقتصاد کشور قوی تر شود تاثیرپذیری آن از دنیا کمتر شده و به دنبال آن شکنندگی آن به حداقل می رسد.
نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: اصلی‌ترین اولویت مجلس یازدهم باید تعمیر اقتصاد کشور و ایجاد ثبات در اقتصاد باشد. بحث فرهنگی نیز حائز اهمیت است که مجلس باید به آن بپردازد.
کولیوند در ادامه تاکید کرد: با پرداختن به این دو مقوله مهم در مجلس یازدهم می توان کشور را از بحران های پیش رو نجات داد.
انتهای پیام