تمامی راه های ارتباطی مراکز تفریحی و تفرجگاه های ایلام مسدود شد

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های استان امروز و فردا مسدود است و با کسانی که قانون را رعایت نکنند برابر مقررات این ستاد برخورد خواهد شد. وی یادآور شد: بر این اساس، امروز پنجشنبه و فردا جمعه، […]

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های استان امروز و فردا مسدود است و با کسانی که قانون را رعایت نکنند برابر مقررات این ستاد برخورد خواهد شد.
وی یادآور شد: بر این اساس، امروز پنجشنبه و فردا جمعه، پلیس راه استان ایلام در آماده‌باش کامل بوده و با استفاده از دوربین‌های ثابت و سیار خودروهایی را که به این دستورالعمل بی توجهی کنند را متوقف و برابر مقررات اعمال قانون می‌کند.
همتی زاده افزود: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا کنون شاهد کاهش ۴۴ درصدی تردد وسایل نقلیه در سطح جاده‌های استان بوده‌ایم.
رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان‌ها، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.