تمامی روستاهای بخش محمدیه ضد عفونی شده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، صادق قندی بخشدار محمدیه روز یکشنبه به همراه رؤسای ادارات محمدیه با حضور در دفتر حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد. صادق قندی در این دیدار اظهار داشت: ضدعفونی کردن مناطق روستایی با همکاری نیروهای […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، صادق قندی بخشدار محمدیه روز یکشنبه به همراه رؤسای ادارات محمدیه با حضور در دفتر حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد.
صادق قندی در این دیدار اظهار داشت: ضدعفونی کردن مناطق روستایی با همکاری نیروهای بسیجی، دهیاری، شوراهای اسلامی روستا و مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر انجام شده و این عملیات تا زمان ریشه کن شدن ویروس ادامه خواهد داشت.

قندی بیان کرد: دهیاران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیز، عملیات ضدعفونی را با جدیت پیگیری و اجرا می‌کنند و در برخی مناطق، این فعالیت‌ها به صورت روزانه صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: همچنین در ناحیه شهری مهرگان و نیز شهر محمدیه کار ضد عفونی معابر عمومی و مجتمع‌های مسکون به صورت روزانه توسط مأموران شهرداری و سازمان آنش نشانی و نیروهای بسیجی انجام می‌شود.
بخشدار محمدیه همچنین از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از هرگونه آب گرفتگی و سیل در این بخش گزارش داد و یادآور شد: پس از هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌های روزهای اخیر همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بخش محمدیه به حالت آماده باش درآمدند و اقدامات لازم را برای پیشگیری از سیلاب احتمالی انجام دادند و خوشبختانه ب حادثه‌ای روبرو نشدیم.

قندی بیان کرد: خوشبختانه بارندگی‌های اخیر علاوه بر این که تمامی رودخانه‌های بخش را پرآب کرده باعث خوشحالی کشاورزان و مردم شده است و امیدواریم سالی پر آب و توأم با خیر و برکت برای کشاورزان را در پیش داشته باشیم.
وی از همکاری خوب مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس تشکر کرد و گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری در این بخش تمامی ساکنان روستاهای و شهرها همکاری خوبی داشتند و بویژه در سیزدهم فروردین مردم در منزل ماندند و به سلامت خود کمک کردند.

قندی از همکاری اصناف و بازاریان با اجرای طرح فاصله گذاری و تعطیلی واحدها و کادر درمانی در مداوای بیماران هم تشکر و قدردانی کرد.