توزیع رایگان کتاب برای نوجوانان توسط خادمیاران رضوی

رضا کریمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: خادمیاران رضوی از طریق طرح بچه‌های خاص بعد از شناسایی نوجوانان کتاب‌های منتخب را بین آنها توزیع می‌کنند. وی افزود: در این طرح یک بسته کتاب‌های خاص و جذابی مانند «من ادواردو نیستم»، «هوای من»، «از کدام سو» و… با اهداف تربیتی و […]

رضا کریمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: خادمیاران رضوی از طریق طرح بچه‌های خاص بعد از شناسایی نوجوانان کتاب‌های منتخب را بین آنها توزیع می‌کنند.
وی افزود: در این طرح یک بسته کتاب‌های خاص و جذابی مانند «من ادواردو نیستم»، «هوای من»، «از کدام سو» و… با اهداف تربیتی و کادرسازی تهیه شده است.
مسئول کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در کرمانشاه تصریح کرد: این کتاب‌ها به صورت کاملاً رایگان درب منزل به نوجوانان شناسایی شده با سنین ۱۴ سال به بالا (پایه هشتم به بعد) تحویل می‌شود و آنها می‌بایست طی ده روز مطالعه کرده و در مرحله بعدی بسته مطالعاتی بعدی را تحویل بگیرند.
وی افزود: در اولویت شناسایی افراد، اولویت با مناطق محروم است که خادمیاران و دیگر داوطلبین می‌توانند از نزدیک ترین محله‌ها و مناطق مورد ارتباط کار خود را آغاز کنند.
کریمی گفت: علاقه‌مندان برای همکاری و فعالیت می‌توانند از طریق ارسال پیام به نشانی @jazireh در پیام رسان ایتا در این طرح ثبت‌نام کنند.