تولید، راه مقابله با تحریم است/می‌توانیم با گرانی مقابله کنیم

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس در خصوص شعار سال ۱۳۹۹، اظهار داشت: شعار سال ۹۹ را باید در امتداد شعار سالهای گذشته است. شعار امسال و شعار سال‌های گذشته متوجه کردن کشور به سمت استقلال و افزایش قدرت اقتصادی است که با […]

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس در خصوص شعار سال ۱۳۹۹، اظهار داشت: شعار سال ۹۹ را باید در امتداد شعار سالهای گذشته است. شعار امسال و شعار سال‌های گذشته متوجه کردن کشور به سمت استقلال و افزایش قدرت اقتصادی است که با تحقق این دو مؤلفه بسیاری از دشمنان دیگر توان ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را ندارند و ناگزیر هستند از رفتارهای خود دست بردارند.
وی با بیان اینکه اگر تولید افزایش پیدا کند مشکل اشتغال کشور و بیکاری جوانان تا حدودی حل خواهد شد، تصریح کرد: از طرف دیگر با جهش تولید مسئله گرانی و تورم به چالش کشیده خواهد شد و می‌شود با آن مقابله کرد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: کشور ما منابع سرشار و نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص دارد که پشتوانه مناسبی است تا زحمت‌هایی که به واسطه تحریم‌ها برای مردم عزیز ایران ایجاد شده است، برطرف شود.
وی حرکت به سمت تولید را مقابله قطعی با تحریم دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن با وجود شیوع ویروس کرونا بر ادامه تحریم‌های ظالمانه مصر است و ما دیدیم که انگلیسی‌ها از تحویل خرید قبلی کالاهای درمانی و بهداشتی ما خودداری کردند و این در صورتی است که کشور ایران و مردم عزیزمان با بیماری فراگیری جهانی دست به گریبان هستند این نشان می‌دهد که دشمنان ما هیچ رحمی ندارند.
سردار سنایی‌راد با تاکید بر اینکه قدرت گرفتن ناسیونالیست‌های افراطی در سایر کشورها به ما دیکته می‌کند که به سمت استفاده از منابع داخلی خود برویم، گفت: باید به خود متکی باشیم و همانطور که در سال گذشته که سال رونق تولید نامگذاری شد و دیدیم اتفاقات خوبی هم در این جهت افتاد امسال نیز سال جهش تولید نامگذاری شده است و باید زمینه‌های جهش تولید را تمامی کسانی که می‌توانند در این مسیر تأثیر گذار باشند فراهم کند.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اراده عمومی مردم برای تولید را بسیار مهم دانست و گفت: در این صورت می‌توان انتظار داشت که شعار سال محقق شود و تحقق این شعار پاسخگویی بسیاری از مشکلات خواهد بود.
وی در پایان گفت: با تحقیق شعار سال تأثیر تحریم‌ها به حداقل کاهش پیدا خواهد کرد و دشمنان از دشمنی که کرده‌اند پشیمان خواهند شد و ما دیگر به آنها نیازمند نخواهیم بود.