تکریم کادر درمانی بیمارستان پلدختر از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام قاسم متقی نیا روز شنبه در جریان بازدید و عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با بیماران کرونایی زحمات و تلاش‌های جهادگرانه و خستگی ناپذیری را در مقابله با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام قاسم متقی نیا روز شنبه در جریان بازدید و عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با بیماران کرونایی زحمات و تلاش‌های جهادگرانه و خستگی ناپذیری را در مقابله با این ویروس منحوس داشتند که دلجویی از آنها را بر خود لازم دیدیم.
وی افزود: به همین دلیل مراسم کوتاهی‌از سوی خادم یاران حضرت رضا (ع) در ورودی بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر و در کنار کادر درمان برای تجلیل از زحمات آنان برگزار شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان گفت: در این مراسم ذکر توسل به حضرت امام رضا (ع) برگزارشد تا زیارت این امام همام در کنار درمان‌های با تدبیر و سخت کوشانه مدافعان سلامت اثر معنوی در بهبودی بیماران داشته باشد.
حجت الاسلام متقی نیا افزود: در ادامه مراسم همچنین یک وعده غذای متبرک توزیع شد و هدف از این عیادت نیز حضور خادم یاران امام حضرت امام رضا (ع) جهت ایجاد روحیه و امیدواری برای بیماران بستری در بیمارستان وتشکر و قدردانی از کادر درمان است.

در این دیدار حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه و سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه پلدختر نیز حضور داشتند.
مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان لرستان سپس از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و با پزشکان و پرستاران دیدار کرد.