جشن گلریزان در استان قزوین مانند گذشته پرشور برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جلسه ستاد دیه ظهر چهارشنبه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز، و اعضای ستاد دیه استان در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد. حجت الاسلام نورالله قدرتی در این جلسه گفت: اگرچه سال ۹۸ با حادثه تلخ ویروس کرونا پایان گرفت، اما این حادثه موجب افزایش هرچه بیشتر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جلسه ستاد دیه ظهر چهارشنبه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز، و اعضای ستاد دیه استان در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این جلسه گفت: اگرچه سال ۹۸ با حادثه تلخ ویروس کرونا پایان گرفت، اما این حادثه موجب افزایش هرچه بیشتر همدلی، وحدت و خلاقیت در مدیریت امور کشور شد.

رئیس کل دادگستری قزوین در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا هم از فیوضات الهی این ماه بهرمند شویم و هم با کار خیر و با کمک‌های مالی خود موجبات آزادی تعدادی محکوم مالی و محکوم جرایم غیر عمد را فراهم نمائیم، از این طریق رضایت الهی جلب شده و از اجر و پاداش خداوند بهرمند می‌شویم.

وی افزود: به لطف الهی همه ساله جشن گلریزان پرشورتر و با حضور خیرین بیشتری برگزار و این استقبال موجب تداوم برگزاری این جشن‌ها در استان شده است.

حجت الاسلام قدرتی گفت: امسال تلاشمان بر این است که بتوانیم به تناسب تعداد شهرستان‌های استان، شش جشن گلریزان برگزار کنیم تا با کمک‌های بیشتر خیرین مقدمات و موجبات آزادی زندانیان را فراهم کنیم.

مقام ارشد قضائی استان اذعان نمود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، صدا و سیما و فضای مجازی در برگزاری جشن‌های گلریزان حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

وی در رابطه با برنامه‌های پیشنهادی دستگاه قضائی در راستای برگزاری جشن گلریزان گفت: امسال تهیه و تکثیر بروشور، نصب بنر در سطح شهرها، ارسال پیامک و دعوت نامه به خیرین، سخنرانی اعضای هیئت امنا در صدا و سیما، زیر نویس در شبکه تلویزیون استان، داشتن جلسه با نهادها و مؤسسات خیریه، دعوت از دستگاه‌های تأثیر گذار همچون کمیته امداد امام (ره) و اداره اوقاف و ارسال دعوت نامه به کلیه ادارات کل استان را در دستور کار داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از سال گذشته تا کنون با کمک خیرین ۲۱۰ نفر از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۳ زن و ۱۹۷ مرد هستند که جز محکومین جرایم مالی غیر عمد بودند.