خاطره‌بازی اینترنتی با آثار بهروز غریب‌پور در روزهای کرونایی

بهروز غریب پور سرپرست گروه تئاتر «آران» درباره فعالیت‌های روزهای قرنطینه کرونایی این گروه به خبرنگار سردبیر پرس گفت: پیش از شروع بحران ویروس کرونا هیچ فعالیتی در فضای اینستاگرام نداشتم و با شرایط پیش آمده صفحه شخصی خود را در این فضای اینترنتی راه‌اندازی کرده‌ام زیرا لازم بود از طریق فضای مجازی مروری‌بر فعالیت‌های […]

بهروز غریب پور سرپرست گروه تئاتر «آران» درباره فعالیت‌های روزهای قرنطینه کرونایی این گروه به خبرنگار سردبیر پرس گفت: پیش از شروع بحران ویروس کرونا هیچ فعالیتی در فضای اینستاگرام نداشتم و با شرایط پیش آمده صفحه شخصی خود را در این فضای اینترنتی راه‌اندازی کرده‌ام زیرا لازم بود از طریق فضای مجازی مروری‌بر فعالیت‌های تئاتری خود و گروه داشته باشم.
وی ادامه داد: در صفحه اینستاگرامی گروه تئاتر «آران»، عکس و فیلم ۱۵ سال فعالیت و اپراهای عروسکی گروه را در اختیار مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر قرار می دهیم.
غریب‌پور تأکید کرد: تصورم این است که مرور خاطرات هم احساس فعالیت گروهی را در اعضای گروه زنده نگه می‌دارد و هم مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر خاطرات خود با اپراهای عروسکی «آران» را مرور می‌کنند.
این کارگردان تئاتر درباره مرور عکس و فیلم دیگر اجراهای خود، یادآور شد: در صفحه شخصی خودم دیگر اجراهای تئاتری که داشتم را مرور می‌کنم البته در زمانی که من نمایش به صحنه می‌بردم وضعیت عکس و فیلمبرداری از آثار اینگونه نبود. خوشبختانه از نمایش «بینوایان» مجموعه‌ای تلویزیونی ساخته شد ولی نمایش‌های «ایکارو» و «کلبه عمو تم» چنین امکانی برایشان فراهم نشد و تنها نسخه دی‌وی‌دی فیلم اجراها را در اختیار دارم که به دنبال تبدیل و بارگذاری آن‌ها در فضای مجازی هستم.
این هنرمند شناخته شده تئاتر در پایان سخنان خود تصریح کرد: کوشش‌ام بر این است که از فرصت پیش آمده برای شکل دادن و تکمیل آرشیو قدرتمندی از آثار خود و گروه تئاتر «آران» استفاده کنم.