رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همدلی کل ایرانیان را نشان داد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه طرح کمک مومنانه که به همت جمعیت هلال احمر کردستان اجرا شد، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا ویروس در کشور پیش آمد عده‌ای از مردم در رابطه با مسایل اقتصادی دچار مشکلات مختلفی شدند. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه طرح کمک مومنانه که به همت جمعیت هلال احمر کردستان اجرا شد، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا ویروس در کشور پیش آمد عده‌ای از مردم در رابطه با مسایل اقتصادی دچار مشکلات مختلفی شدند.
وی افزود: زمانی که این مشکلات پیش آمد کسانی که وضعیت مالی مناسبی داشتند خود را جای فقرا و نیازمندان گذاشتند و با این کار حرکتی زیبا بر اساس باور و وحدت مسلمانان ایران رقم خورد و همدلی ایرانیان را بار دیگر به همه نشان داد.
نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در کردستان نیز کارهای بسیار خوبی صورت گرفت و در کنار نهادهای مختلف مانند سپاه, بسیج, کمیته امداد و دیگر نهادهای مردمی, هلال احمر نیز تا امروز بیش از پنج هزار بسته غذایی و ۱۸ هزار بسته بهداشتی را بین مردم نیازمند توزیع کرده است.
آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: خوشبختانه سعی شده این کمک‌ها بین همه مردم نیازمند تقسیم و اینگونه کارها بسیار ارزشمند است.
وی بیان کرد: این کارها ریا نیست و باعث تشویق دیگر خیران می‌شود تا کمک‌های خیرخواهانه و مومنانه خود را انجام دهند و از مردم می‌خواهیم که با توجه به نیازی که دیده می‌شود این کمک‌ها را ادامه دهند.