رفع دغدغه های معلمان در جامعه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: روز و هفته معلم فرصت مناسبی برای بزرگداشت مقام تمامی معلمین است و باید همواره تلاش‌های آن‌ها را ارج نهیم. وی ادامه داد: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: روز و هفته معلم فرصت مناسبی برای بزرگداشت مقام تمامی معلمین است و باید همواره تلاش‌های آن‌ها را ارج نهیم.
وی ادامه داد: با وجود زحمات و تلاش‌های معلمین آن طور که باید به جایگاه شغلی و تکریم اجتماعی آن‌ها در جامعه توجه نشده که باید برای رفع این مساله تلاش کرد.
وی ادامه داد: اگر معلمان دغدغه مالی و معیشت نداشته باشند، با اطمینان خاطر بیشتری علم و تجربه خود را به دانش آموزان منتقل می‌کنند بنابراین رفع مشکلات آنها در این حوزه لازم است.
استاندار مرکزی افزود: امیدواریم روزی فرا رسد که معلمان اجر و مزد به حق زحمات خود را که با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست، را دریافت کنند.