سلامتی شرکت کنندگان برای ما مهم بود/ برنامه ریزی برای ITB ۲۰۲۱

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسئولان نمایشگاه گردشگری برلین شب گذشته برابر با ۲۸ فوریه اعلام کردند که نمایشگاه ITB برگزار نمی‌شود آنها در بیانیه‌ای که آن را برای همه شرکت کنندگان ارسال کردند نوشتند: با توجه به گسترش سریع کرونا ویروس جدید (COVID-۱۹) ، وزارت بهداشت فدرال و وزارت اقتصاد فدرال نظر خود را […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسئولان نمایشگاه گردشگری برلین شب گذشته برابر با ۲۸ فوریه اعلام کردند که نمایشگاه ITB برگزار نمی‌شود آنها در بیانیه‌ای که آن را برای همه شرکت کنندگان ارسال کردند نوشتند: با توجه به گسترش سریع کرونا ویروس جدید (COVID-۱۹) ، وزارت بهداشت فدرال و وزارت اقتصاد فدرال نظر خود را مبنی بر لغو ITB برلین اعلام کردند.
مسئول بهداشت و درمان ناحیه Charlottenburg-Wilmersdorf در برلین محدودیت‌های شدید تری برای برگزاری این رویداد وضع کرد. این مقام تصریح کرده است که هر یک از شرکت کنندگان باید به برگزار کننده نمایشگاه ثابت کند که از منطقه خطر مشخصی وارد نشده اند و یا با شخص یا اشخاص منطقه خطر در تماس نبوده اند. اما برای برگزار کننده امکان پذیر نیست که به طور کلی این شرایط را برآورده کند.
برگزار کننده نمایشگاه اعلام کرده بود که تصمیم در مورد برگزاری یا لغو رویدادهایی در مقیاس بزرگ فقط بر اساس توصیه‌ها یا دستورالعمل‌های مقامات متخصص مربوطه اتخاذ خواهد شد.
دکتر کریستین گاکه ، مدیرعامل Messe Berlin گفت: این نمایشگاه با بیش از ۱۰،۰۰۰ غرفه دار از بیش از ۱۸۰ کشور جهان برای صنعت جهانگردی جهان بسیار مهم است. ما خود را در قبال سلامتی و ایمنی بازدید کنندگان ، غرفه داران و کارکنان بسیار مسئول می‌دانیم. وبا قلب سنگین باید با لغو ITB برلین ۲۰۲۰ موافقت کنیم.
رئیس هیئت نظارت بر مسی برلین (برگزار کننده نمایشگاه) نیز گفت: ITB برلین تاکنون در تاریخ ۵۴ ساله خود چنین وضعیت مشابهی را تجربه نکرده است ما از همه غرفه داران و شرکای خود در اقصی نقاط جهان تشکر کنیم که طی چند روز و هفته گذشته در کنار ITB برلین ایستادند. ما مشتاقانه منتظر ادامه روابط با شرکای خود در بازار هستیم.
این نمایشگاه با حدود ۱۰،۰۰۰ غرفه دار از بیش از ۱۸۰ کشور جهان برترین نمایشگاه گردشگری جهان است که قرار بود در سال ۲۰۲۰ از ۴ تا ۸ مارچ برگزار شود. با این وجود مسئولان نمایشگاه اعلام کرده اند که ITB ۲۰۲۱ از ۱۰ تا ۱۴ مارس برگزار می‌شود. همچنین از هم اکنون برای نمایشگاه سال آینده برنامه ریزی خواهند کرد و در این مدت شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه با هم در ارتباط باشند.