شب شعر مجازی پلاک هشت در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه شب شعر مجازی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) در روز جمعه ۱۳ تیرماه با حضور شاعران توانمند استان و با اجرای رسول سنایی از طریق اینستاگرام برگزار شد. حمید حسینیان افزود: در این شب […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه شب شعر مجازی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) در روز جمعه ۱۳ تیرماه با حضور شاعران توانمند استان و با اجرای رسول سنایی از طریق اینستاگرام برگزار شد.

حمید حسینیان افزود: در این شب شعر مجازی ۷ نفر از شاعران هم استانی از جمله حمید آذرگون، علی مرادی، مراد رفیع نیا، حمید حسینیان، روح الله طباطبایی و خانم‌ها آرمیده و روستا به شعر خوانی در مدح امام هشتم شیعیان جهان پرداختند.

حسینیان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و با توجه به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری برنامه‌های فیزیکی و لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی جهت صیانت از سلامت مردم و جامعه، واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه‌های اجتماع محور خودداری کرده و فعالیت‌های خود را به سمت فضای مجازی برده و تاکنون برنامه‌های تأثیر گذاری برگزار کرده است.