شخصیت بازیکنان تیم ملی بوکس ایران شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین ثوری بعد از ظهر شنبه در حاشیه مجمع هیات رئیسه بوکس استان فارس بیان کرد: پیش تر وضعیت تیم ملی بوکس به قدری بد بود که برخی از بازیکنان تیم ملی در هنگام اردوهای آماده سازی در کانکس استراحت می کردند. وی افزود: این در حالی است که با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین ثوری بعد از ظهر شنبه در حاشیه مجمع هیات رئیسه بوکس استان فارس بیان کرد: پیش تر وضعیت تیم ملی بوکس به قدری بد بود که برخی از بازیکنان تیم ملی در هنگام اردوهای آماده سازی در کانکس استراحت می کردند.
وی افزود: این در حالی است که با تمامی مشکلاتی که در حوزه های تامین مالی اردوهای آمادگی تیم ملی بوکس وجود داشت اما هیچگاه این اردوها به تعویق نیفتاده و همواره در موعد مقرر برگزار میشود.
به گفته رئیس فدراسیون بوکس بیش از ۵٠٠ میلیون تومان برای اردوهای آمادگی تیم ملی بوکس نوجوانان. از طریق حامی مالی فراهم شده است
وی اقدامات اخیر در فدراسیون را ارزنده و تاثیر گذار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: حمایت از جامعه بوکس اگر صورت بگیرد شاهد افتخار آفرینی های زیادی توسط اعضای تیم ملی در این بخش خواهیم بود لازم به ذکر است که تنها یکی از اعضای تیم ملی بوکس ایران توانسته بیشتر از تیم ملی فوتبال ایران کسب مقام وافتخار آفرینی کند و این موضوع نشان دهنده جایگاه بوکس در ورزش کشور است که اگر مورد حمایت قرار بگیرند بیش از گذشته افتاثخار آفرینی می کنند.
او ادامه داد: در راستای حمایت از این ورزش نیز با همکاری ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم که بوکس وارد نیروهای مسلح نیز شده و این همکاری با سایر اقشار نظیر قشر کارگری و دانشگاهی نیز در جریان است.
ثوری بیان کرد: در سال ۹۶ تعداد ورزشکاران سازمان یافته بوکس ۲۳ هزار نفر بود در حالی که در سال ۹۸ به ۴۶ هزار نفر ارتقا پیدا کرد و در زمینه استعدادیابی هم کارهای خوبی صورت گرفت و هم اینک ۱۰۰ نونهال بوکسور ایرانی در کنفدراسیون بوکس آسیا مطرح شدند.
در مجمع انتخاب رییس هیات بوکس فارس، منصور نامداری با کسب ۹ رای از ۱۷ رای اخذ شده برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.