صنایع چوب و کاغذ به روزهای طلایی برمی گردد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مصطفی سعیدی عصر سه شنبه در آئین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ با اشاره به اینکه خروج از ماده ۱۴۱ پیگیری می‌شود، امنیت شغلی و اشتغال را از دیگر طرح‌ها بیان کرد و گفت: قرارداد حفاظتی با سازمان جنگل‌ها نیز به صورت جد دنبال می‌شود. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مصطفی سعیدی عصر سه شنبه در آئین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ با اشاره به اینکه خروج از ماده ۱۴۱ پیگیری می‌شود، امنیت شغلی و اشتغال را از دیگر طرح‌ها بیان کرد و گفت: قرارداد حفاظتی با سازمان جنگل‌ها نیز به صورت جد دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه دنبال حاشیه و جوسازی نخواهیم بود، تصریح کرد: بیش از ۱۴۰۰ نفر در این شرکت مشغول کار هستند و امیدوارم روزهای خوبی برای چوب و کاغذ داشته باشیم.
صنعت مازندران در کرونا کمتر آسیب دید
جهانگیر بایی لاشکی معاون توسعه و سرمایه گذاری صمت مازندران نیز با اشاره به سهم ۴۰ درصدی صنایع غذایی در تولید ناخالص ملی استان، اظهار داشت: این مسئله سبب شد تا مازندران در بحران کرونا کمترین آسیب را در حوزه صنعت داشته باشد.
وی افزود: همچنین در حوزه صنایع سلولزی مازندران قطب تولید به شمار می‌رود و در حوزه کاغذ نیز با اینکه دو کارخانه بزرگ داریم اما صنایع چوب و کاغذ تاکنون وضع خوبی نداشته است.
وی یادآور شد: سازمان صنعت و معدن استان کمک خواهد کرد تا چرخ‌های کارخانه بچرخد.
یوسف یوسفی رئیس شورای کارگری صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه هزینه‌ها و گرفتاری‌های شرکت در سال‌های اخیر افزوده و انباشته شده است، گفت: زمانی در این کارخانه تا ۱۹۰ هزار تن تولید داشتیم اما طرح‌هایی مانند تنفس جنگل و دیگر مشکلات، میزان تولید کمتر شده است.