فاز دوم فاصله گذاری هوشمند با قوت بیشتری درزنجان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فتح الله حقیقی صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در محل استانداری زنجان، با اشاره به اجرای فاز دوم فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در استان، گفت: باید این طرح با قوت بیشتری در استان اجرا خواهد شد. وی اظهار کرد: فعالیت واحدهای صنفی پر خطر در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فتح الله حقیقی صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در محل استانداری زنجان، با اشاره به اجرای فاز دوم فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در استان، گفت: باید این طرح با قوت بیشتری در استان اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: فعالیت واحدهای صنفی پر خطر در استان همچنان تعطیل است و این واحدها باید قانون را رعایت کنند.
استاندار زنجان، گفت: اتحادیه‌ها در استان زنجان باید به صنوف مورد نظر پیامک داده و ظرف ۲۴ ساعت این واحدها تعهد نامه را پر کرده و براساس پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی اقدامات بهداشتی را رعایت کنند.
حقیقی افزود: همچنان تردد بین شهری در استان زنجان ممنوع است و مردم در خانه مانده و از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی مجاز این استان می‌توانند با رعایت محدودیت‌های اعلام شده از ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را در استان آغاز کنند.
استاندار زنجان، گفت: هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری، بازار، فروشگاه‌های بزرگ، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، طباخی‌ها و فست فودها، گرمابه‌ها، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی، کیم نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریاها که جزو مشاغل پر خطر محسوب شده وحق فعالیت ندارند.