قصابی‌های غیرمجاز نهاوند سلامت و بهداشت مردم رابه خطر انداخته‌اند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مراد ناصری صبح سه شنبه در جلسه قرارگاه محیط زیستی و ستاد پیشگیری کنترل مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: مدیران نباید در زمان بحران مدیریت حوزه تحت امر خود را به معاونان تفویض کنند. فرماندار نهاوند خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه در بحران مدیریت حوزه تحت امرتان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مراد ناصری صبح سه شنبه در جلسه قرارگاه محیط زیستی و ستاد پیشگیری کنترل مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: مدیران نباید در زمان بحران مدیریت حوزه تحت امر خود را به معاونان تفویض کنند.
فرماندار نهاوند خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه در بحران مدیریت حوزه تحت امرتان را به معاونان تعویض نکنید، گفت: مدیریت بحران از عهده مدیری بر می‌آید که در زمان بحران خود میدان‌دار اوضاع باشد.
وی با بیان اینکه مدیرانی که تعهداتی در جلسه پذیرفته‌اند اگر نتوانند به آنها عمل کنند هفته بعد به جلسه نیایند، عنوان کرد: مدیر باید در حوزه مسئولیت خود پاسخگو باشد.
فرماندار نهاوند همچنین به فعالیت قصابی‌ها در نهاوند اشاره کرد و با بیان اینکه قصابی‌های غیرمجاز باید بدانند سلامت و بهداشت مردم را به خطر انداخته‌اند، عنوان کرد: کشتار دام چه سبک و چه سنگین فقط در کشتارگاه مجاز است.
ناصری بااشاره به اینکه نانوایی‌هایی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند باید بدانند که از تیررس عوامل بهداشت در امان نخواهند بود، گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند باید همه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را در کنترل داشته باشد.
وی اضافه کرد: صنعت و معدن باید به تعهدات ستاد مبارزه با کرونا و قرارگاه زیستی عمل کرده و هماهنگی‌های لازم بین اصناف، تعزیرات و بازرسی برای کنترل بازار وجود داشته باشد.