مجلس به مدرس خیابانی اعتماد نکرد

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت اعتماد نکردند. به گزارش خبرنگار سردبیر پرس پرس، نمایندگان مجلس با ۱۴۰ رای مخالف، ۱۰۴ رای موافق و ۱۰رای ممتنع از مجموع ۲۵۴ آرای ماخوذه با حضور اقای حسین مدرس خیابانی در وزارت صنعت معدن و تجارت مخالفت کردند. […]

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت اعتماد نکردند. به گزارش خبرنگار سردبیر پرس پرس، نمایندگان مجلس با ۱۴۰ رای مخالف، ۱۰۴ رای موافق و ۱۰رای ممتنع از مجموع ۲۵۴ آرای ماخوذه با حضور اقای حسین مدرس خیابانی در وزارت صنعت معدن و تجارت مخالفت کردند.

قالیباف: رئیس جمهور زودتر فرد دیگری را معرفی کند
رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام عدم اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت: رئیس جمهور زودتر فرد مورد نظر برای این وزارتخانه را به مجلس معرفی کند.آقای قالیباف افزود: از رئیس جمهور خواهش داریم که زودتر فرد مورد نظر را برای این وزارتخانه را به مجلس معرفی کند تا این وزارتخانه در شرایط اقتصادی کنونی بدون وزیر نماند.نمایندگان مجلس با ۱۴۰ رای مخالف، ۱۰۴ رای موافق و ۱۰رای ممتنع از مجموع ۲۵۴ آرا ماخوذه با حضور حسین مدرس خیابانی در وزارت صنعت معدن و تجارت مخالفت کردند.مهلت قانونی سرپرستی مدرس خیابانی بر وزارت صنعت معدن و تجارت امروز به پایان رسیده است.