مهلت ارسال پایان نامه های برتر به نمایشگاه قرآن تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، با توجه به تعویق زمان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مهلت ارسال پایان نامه های برتر دینی و قرآنی تا اول مهرماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد. در فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان ‌نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان که در […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، با توجه به تعویق زمان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مهلت ارسال پایان نامه های برتر دینی و قرآنی تا اول مهرماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.
در فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان ‌نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان که در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ به دانشگاه ها ارسال شده بود مهلت ارسال پایان نامه ها اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ذکر شده بود.
بنابراین تمام پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا که در ترم دوم سال تحصیلی گذشته و همچنین در طول سال تحصیلی جاری دفاع شده باشند امکان شرکت در این دوره را خواهند داشت.
متقاضیان لازم است پایان نامه های خود را در قالب‌ فایل الکترونیکی (به همراه مشخصات کامل خود) به نشانی الکترونیکی دبیرخانه به آدرس quranmsrt.ir@gmail.com ارسال کنند.
در این دوره از جشنواره، دو بخش ویژه «نماز» و «امر به معروف و نهی از منکر» در نظر گرفته شده است که پایان نامه های مرتبط با موضوعات فوق به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته و جوایز ویژه ای نیز پیش بینی شده است.