نظارت بر عملکرد صنوف توسط اتحادیه‌های فیروزکوه الزامی است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کامبیز کریمی عصر دوشنبه در بازدید میدانی از وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رستوران‌های فیروزکوه اظهار داشت: رصد و نظارت بر عملکرد صنوف بهداشتی توسط اتحادیه‌های ذیربط الزامی است و این موضوع را باید به دقت رصد نمایند. وی ضمن قدردانی از همکاری اصناف در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کامبیز کریمی عصر دوشنبه در بازدید میدانی از وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رستوران‌های فیروزکوه اظهار داشت: رصد و نظارت بر عملکرد صنوف بهداشتی توسط اتحادیه‌های ذیربط الزامی است و این موضوع را باید به دقت رصد نمایند.
وی ضمن قدردانی از همکاری اصناف در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در سطح شهرستان گفت: تردد غیرضروری افراد در سطح شهر یکی از عوامل افزایش شمار مبتلایان به کرونا است و انتظار داریم شهروندان در این خصوص با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در خانه ماندن به کاهش زنجیره شیوع کمک کنند.
سرپرست فرمانداری فیروزکوه تاکید کرد: آموزش، اطلاع رسانی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حساسیت مردم برای حفظ سلامت و ایمن ماندن از سرایت ویروس کرونا تأثیر گذار خواهد بود.
وی در ادامه عنوان داشت: رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان فیروزکوه باید به صورت بیرون‌بر ارائه خدمات دهند.