نماینده دشتستان بر مبارزه با فساد اقتصادی تاکید کرد

ابراهیم رضایی روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: دور نیست آن روز که جنایتکاران آمریکایی، صهیونیست‌ها و سعودی‌های آدم‌کش و کودک‌کش بسزای اعمال وحشیانه خود برسند. یقینا صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به خاطر توطئه‌هایشان در خارج و داخل ایران پاسخی قاطع خواهند گرفت. نماینده مردم دشتستان در مجلس خطاب به […]

ابراهیم رضایی روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: دور نیست آن روز که جنایتکاران آمریکایی، صهیونیست‌ها و سعودی‌های آدم‌کش و کودک‌کش بسزای اعمال وحشیانه خود برسند. یقینا صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به خاطر توطئه‌هایشان در خارج و داخل ایران پاسخی قاطع خواهند گرفت.
نماینده مردم دشتستان در مجلس خطاب به ملت ایران افزود: علت حل نشدن بسیاری از مسائل و مشکلات شما به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی به‌دلیل عدم حاکمیت فرهنگ، انقلابی و بسیجی در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های اجرایی است. به عبارت دیگر مشکل ما با دولت ناکارآمد فعلی، نه به خاطر نام‌ها و مقام ها، بلکه به خاطر تفکر حاکم بر آن است که موجب پدید آمدن وضع موجود شده است.
رضایی بیان داشت: دلار ۲۳ هزار تومانی محصول عملکرد دولتی است که قرار بود با برجامش قیمت دلار را به هزار تومان برساند. گرانی‌های لحظه‌ای کشور معلول نادیده گرفتن شروط ۹ گانه رهبر معظم انقلاب در برجام و اعتماد کردن به دشمنان ملت ایران است.
وی عنوان کرد: مصوب گرانی سرسام آور خودرو و مسکن دولت لیبرالی است که سال‌ها کشور را معطل توافق بی‌حاصل با غرب کرد و از ظرفیت‌های عظیم داخلی و توانمندی‌های جوانان و نخبگان ایرانی غفلت کرد دولتی که کلید حل مشکلات کشور را در نیویورک و ژنو جستجو می‌کرد و نمی‌دانست یا نمی‌خواست بداند که هیچ ملتی بدون اتکا به خود نتوانسته به پیشرفت برسد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی برنامه خود را درخصوص انتخابات آمریکا، بر پایه بدبینانه‌ترین سناریو طراحی کند. غرب‌گرایان که برای امضای برجام و نابودی سند هسته‌ای در ازای تقریبا هیچ پایکوبی می‌کردند و در ادامه با عملیات روانی و جعل دوقطبی‌های کاذب به ترور نهادها و شخصیت‌های ارزشمندی مانند سپاه پاسداران و آیت‌الله رئیسی پرداختند باید امروز پاسخگوی خالی‌تر شدن سفره مردم و بیکاری جوانان و حل نشدن مشکلات کشور باشند.
رضایی خاطرنشان کرد: ما فرزندان انقلاب و سربازان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای با آزادی مخالف نیستیم، ما با اختلاس مخالفیم. ما با مذاکره مخالف نیستیم ما با تحقیر ایرانی و خسارت محض مخالفیم، ما با اینترنت مخالف نیستیم بلکه با پارتی‌بازی و تبعیض و رشوه و بیکاری و فقر مخالفیم. ما طرفدار انسداد نیستیم حامی محرومان همه مستضعفان هستیم. ما با آزادی مخالف نیستیم ما با بی‌بند و باری و چپاول مخالفین ما با فریدونیسم و فامیل بازی و رانتخواری و وعده‌های پوشالی مخالفیم ما با ب. ز ها در اوین مخالفیم.
وی خطاب به رییس جمهوری تصریح کرد: یادتان هست که به مردم وعده دادید خیالشان از بابت دلار راحت باشد. یادتان هست وعده رفع همه تحریم‌ها و وعده فروش نفت و بازگشت پول های بلوکه شده را دادید. یادتان هست که گفتید چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کنید که مردم به یارانه نیاز نداشته باشند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس یادآور شد: امروز به جای شما و به جای آنان که با فرافکنی و فرار به جلو به رهبری نامه سراسر کذب می‌نویسند از مردم مظلومی که در این‌سال ها زندگی و معیشت آنها سخت‌تر شد از جوانانی که نتوانستند ازدواج کنند، از کارگرانی که بیکار شدند جوانان تحصیلکرده‌ای که کار پیدا نمی‌کنند از بازنشستگان و فرهنگیان و اقشاری که فقیر و فقیرتر شده‌اند عذرخواهی می‌کنیم.
رضایی عنوان کرد: انتظار می‌رود که دولت در این یک سال باقی مانده دیگر منتظر کرم غرب نماند و با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب توان و فکر جوانان ایرانی را جایگزین مذاکره‌های بی‌حاصل کند و به بهانه سال آخر بودن وقت‌کشی نکند.
وی افزود: از مجلس انتظار می‌رود در اولین گام به مطالبه شفافیت ملت انقلابی ایران پاسخی درخور دهد و عزم خود را برای مبارزه با بی‌امان با فساد به خصوص فساد اقتصادی جذب کند و بر به حل مشکلات معیشتی و تمرکز بر حوزه فرهنگ متمرکز شود ما نمایندگان مردم هستیم و نمی‌توانیم در مقابل مشکلات آنها بی‌تفاوت باشیم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس بیان داشت: از دولت می‌خواهم تا برای مقابله با کرونا در استان بوشهر که در وضعیت قرمز قرار دارد با همه امکانات وارد عمل شود و ضمن تمرکززدایی و دادن اختیارات برای تصمیم گیری درست به مرکز استان، جلوی فاجعه‌ای که در پیش است را بگیرد. ‌دهها هزار نفر در صنایع پرخسارت نفت و گاز مشغول به‌کار هستند اما سهم مردم استان از این تاسیسات، بیکاری و آلایندگی است. بخش عمده درآمدهای کشور در استان بوشهر تامین می‌شود ولی درصدی از این درآمدها در استان هزینه نمی‌شود و جوانان هنوز روز در حسرت شغل هستند.