هوای تهران پس از چند روز جولان آلاینده‌ها سالم شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هوای تهران پس از چند روز جولان آلاینده ازن از روز گذشته شرایط تنفسی سالمی را برای شهروندان داشته است. آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که دیگر آلاینده ثابت هوای تهران هستند، در این چند روز هم از بیشترین غلظت در هوای تهران برخوردارند. در حال حاضر کیفیت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هوای تهران پس از چند روز جولان آلاینده ازن از روز گذشته شرایط تنفسی سالمی را برای شهروندان داشته است. آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که دیگر آلاینده ثابت هوای تهران هستند، در این چند روز هم از بیشترین غلظت در هوای تهران برخوردارند.

در حال حاضر کیفیت هوای پایتخت با قرارگیری میانگین شاخص کیفیت هوا روی عدد ۷۹ در شرایط سالم قرار دارد و این شرایط طی ۲۴ ساعت گذشته تداوم داشته است.

با وجود رسیدن آمار روزهای هوای سالم تهران به ۸۰ روز، پایتخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته نتوانسته است شرایط مطلوب‌تری را داشته باشد، چراکه سال گذشته تهران ۲۵ روز هوای پاک و ۶۹ روز قابل قبول داشته است، البته به گفته کارشناسان شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دلیل این اختلاف سختگیرانه تر شدن اندازه گیری آلاینده هاست.