هیچ نگرانی برای ترم آینده تحصیلی وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۳۴۱ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. عملکرد دانشگاه‌ها در آموزش مجازی موفق است در ادامه جلسه منصور غلامی وزیر علوم، […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۳۴۱ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
عملکرد دانشگاه‌ها در آموزش مجازی موفق است
در ادامه جلسه منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در ارتباط با موضوع کرونا، اکثر دانشگاه‌ها تا پایان اسفند، آموزش مجازی را برنامه‌ریزی کردند و در شرایط حاضر اکثریت قریب به اتفاق دانشگاه‌ها موفق شده‌اند که آموزش مجازی را جایگزین آموزش حضوری کنند.
رییس شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها افزود: در سایر بخش‌ها مانند پژوهش، فناوری و نیز پارک‌های علم و فناوری اقدامات چشمگیری در ورود به مباحث تأمین و پشتیبانی ملزومات پزشکی و… اتفاق افتاده است.
غلامی گفت: در این دوره تقریباً نزدیک به ۴ ماه، یک حرکت جامع، خوب و امیدوارکننده صورت گرفته است و هیچ نگرانی برای اینکه ترم آینده تحصیلی را بهتر از ترم جاری آغاز و هدایت کنیم، وجود ندارد.