وضعیت ۱۰ شهر لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا نیکبخت امروز پنج شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ۱۰ شهر استان به لحاظ این بیماری قرمز است. وی، عنوان کرد: در حال حاضر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا نیکبخت امروز پنج شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ۱۰ شهر استان به لحاظ این بیماری قرمز است.
وی، عنوان کرد: در حال حاضر همه بیمارستان های استان درگیر این بیماری هستند، ما در هر بیمارستان یک بخش را به بیماران کرونا اختصاص داده ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه این بخش ها برای بیماران کرونا در بیمارستان های شهید رحیمی، شهدای عشایر، آیت الله بروجردی و …  در نظر گرفته شده است،  گفت: در حال حاضر ما نیازمند اختصاص تجهیزات پزشکی به استان هستیم.
نیکبخت بر ضرورت اختصاص دستگاه «ونتیلاتور» به بیمارستان های استان تاکید کرد و افزود: در این راستا لیست مورد نیاز خود را ارائه خواهیم داد.