پایان فعالیت بخش مسابقه زنده نهمین جشنواره مد و لباس فجر

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، بخش مسابقه زنده «از ایده تا اجرا» در نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر شامل سه بخش لباس اجتماع بانوان، لباس اجتماع مردان یا همان بالاپوش مردانه و بخش چادر در حوزه عفاف و حجاب بود. از میان ۳۳۰ گروه شرکت کننده در هر بخش ۲۰ گروه سه‌نفره که […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، بخش مسابقه زنده «از ایده تا اجرا» در نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر شامل سه بخش لباس اجتماع بانوان، لباس اجتماع مردان یا همان بالاپوش مردانه و بخش چادر در حوزه عفاف و حجاب بود.
از میان ۳۳۰ گروه شرکت کننده در هر بخش ۲۰ گروه سه‌نفره که شامل طراح، الگو ساز و کارشناس دوخت است، انتخاب شدند و پس از انتخاب گروه‌های مورد نظر امکانات کامل برای طراحی و دوخت لباس در اختیار آنان قرار گرفت تا به اجرای ایده‌های خود بپردازند.
مسابقه زنده در بخش لباس اجتماع ۲ روز پیاپی برگزار شد. همچنین در بخش لباس مردان یک و نیم روز و در بخش عفاف و حجاب یک روز به شرکت کنندگان اختصاص داده شد.
با توجه به اینکه در این دوره از جشنواره موضوع «فر گلستان» مد نظر قرار گرفته شده در قسمت مسابقه زنده نیز تاکید بسیاری بر این موضوع قرار داشت.
هر ساله ۱۰ گروه از تهران و شهرستان‌های اطراف پایتخت و ۱۰ گروه از شهرستان‌های مختلف کشور برای حضور در این بخش انتخاب می‌شوند.
بخش مسابقه زنده «از ایده تا اجرا» در نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر امروز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه به کار خود پایان می‌دهد.