پروژه متروی کرج ۱۳ درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، منصور وحیدی پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری کرج، گفت: درآمد سال گذشته شهرداری کرج بیش از دو هزار و ۲۰ میلیارد تومان بوده است که هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان تهاتر بوده است. وی به فروش […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، منصور وحیدی پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری کرج، گفت: درآمد سال گذشته شهرداری کرج بیش از دو هزار و ۲۰ میلیارد تومان بوده است که هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان تهاتر بوده است.

وی به فروش ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه متروی کرج اشاره کرد که سال گذشته محقق شد و گفت: بخشی از این اعتبار سال گذشته هزینه شد و مابقی امسال تزریق می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج میزان پیشرفت فیزیکی پروژه متروی کرج طی دو سال و نیم اخیر را ۱۳ درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه سال‌ها تعطیل بود چنین پیشرفتی طی مدت دو سال و نیم یک دستاورد بزرگ است.

وحیدی گفت: اقدامات مهمی نیز برای احداث سالن‌های ورزشی – بحران در مناطق دو، سه و هفت شهرداری کرج انجام شده است که جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: باید برای اعتبارات برنامه ریزی کنیم تا در آینده پاسخگوی عملکرد خود باشیم.