کشف ۳۶ میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه

سردبیر/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.  سردار “علی اکبر جاویدان”  اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه از وجود یک انبار محل قاچاق کالا در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.  وی ادامه داد: ماموران به سرعت تحقیقات گسترده […]

سردبیر/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
 سردار “علی اکبر جاویدان”  اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه از وجود یک انبار محل قاچاق کالا در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران به سرعت تحقیقات گسترده خود را آغاز کرده و پس از شناسایی محل، مجوز قضائی را کسب و نسبت به بازرسی های لازم اقدام کردند. 

جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی ۳۵۵ طاقه پارچه نفیس و تعداد زیادی لوازم خانگی شامل پنج دستگاه کولرگازی، دودستگاه یخچال، دو دستگاه تلویزیون، چهار دستگاه زودپز، ۱۰ دستگاه همزن برقی، شش دستگاه آبمیوه گیری و هشت دستگاه توستر، فلاکس، خردکن و سشوار کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین در این بازرسی ۵۰۰ عدد سوزن مغزی پمپ بنزین خودروی پراید، ۲۰۰ عدد پودر رختشویی به وزن ۴۰۰ کیلوگرم، ۱۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و مقداری توتون قاچاق نیز به دست آمد. 

وی در ادامه، ارزش محموله های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال عنوان کرد. 

جاویدان در پایان با اشاره به دستگیری ۹ متهم در این رابطه، از معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام