کیفی سازی خدمات حمل و نقل عمومی در محمدیه در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مراسم معارفه مدیرعامل سازمان حمل نقل و همگانی شهر محمدیه و مهرگان با حضور یحیی رحیم لو شهردار، ناظم اله فرهادی، رئیس شورای اسلامی، علیار حسنی رئیس شورای سازمان حمل و نقل محمدیه، امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیهروز یکشنبه در سالن اجتماعات سازمان حمل و نقل محمدیه برگزار […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مراسم معارفه مدیرعامل سازمان حمل نقل و همگانی شهر محمدیه و مهرگان با حضور یحیی رحیم لو شهردار، ناظم اله فرهادی، رئیس شورای اسلامی، علیار حسنی رئیس شورای سازمان حمل و نقل محمدیه، امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیهروز یکشنبه در سالن اجتماعات سازمان حمل و نقل محمدیه برگزار شد.یحیی رحیم لو در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: سازمان حمل و نقل مانند ویترین خدمات شهرداری است که باید با مدیریت جهادی علاوه بر مهیا کردن بستر خدمت رسانی به مردم اعتماد عمومی راهم جلب کرد.شهردار محمدیه تصریح کرد: پس از جلساتی که با متولیان حوزه حمل و نقل محمدیه و رانندگان برگزار شد توانستیم با حمایت‌های اعضای شورا به تعهد خود برای حل مشکل رانندگان و سیستم حمل و نقل که از اولویت‌های اصلی ما بود عمل کنیم و در اولین گام با انتخاب مدیرعامل امیدواریم مشکلات این حوزه را با همکاری اعضای محترم شورا حل کنیم.

وی اظهار داشت: بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان محمدیه و مهرگان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و توجه به حقوق شهروندی در زمینه حمل و نقل علاوه بر بالا بردن سطح کیفیت زندگی شهروندان باعث کاهش هزینه مردم در ترددهای درون شهری می‌شود.رحیم لو یادآور شد: فعالیت در سازمان حمل و نقل در واقع یک مدیریت میدانی لازم دارد که امیدواریم با کار و تلاش جهادی و بهره گرفتن از تجهیزات به روز و مناسب و نیز جذب اعتبارات و منابع مالی برای سازمان با بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و اجرایی شاهد خدمات رسانی بیشتر به مردم باشیم.
ناظم اله فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم گفت: توجه به حوزه حمل و نقل عمومی علاوه بر جلب رضایت مردم می‌تواند به اقتصاد و پویایی شهر نیز کمک کند.
فرهادی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی سازمان حمل و نقل و رانندگان این بخش اظهار داشت: متأسفانه به علت شرایطی که با انتشار ویروس کرونا ایجاد شده، رانندگان این حوزه آسیب‌های جدید دیدند و در کنار آن جابجایی مدیریت‌ها در سازمان حمل و نقل محمدیه، موجب بروز نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان شد که با حضور شهردار جدید اقدامات خوبی برای حل چالش‌ها صورت گرفت و با انتخاب مدیرعامل جدید امیدواریم بتوانیم با همدلی و وحدت بیشتر و کار جهادی علاوه بر جلب اعتماد مردم عزیز، مشکلات رانندگان را هم برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی می‌توانیم با تسریع در کارها به ایجاد شور نشاط و شادابی جامعه کمک کرده و کارها را با شتاب بیشتری انجام دهیم.
علیار حسنی رئیس شورای سازمان حمل و نقل نیز در این جلسه گفت: بخش حمل و نقل از سازمان‌های مهم شهرداری است که توجه به نیازهای آن و کیفی سازی خدمات می‌تواند به جلب رضایت عمومی منجر شود.

وی گفت: امیدواریم مشکلات این سازمان با رویکرد کارشناسی و بررسی‌های دقیق برطرف شود تا مردم به خوبی بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
حسنی در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته اقدامات مناسبی از سوی سازمان حمل و نقل محمدیه صورت گرفته و ظرفیت‌های خوبی برای خدمت‌رسانی فراهم شده است اظهار داشت: احداث دو جایگاه CNG، پارکینگ عمومی، پارک ترافیک و کارواش از اقدامات این سازمان است.
وی همچنین ساماندهی اتوبوسرانی و مینی بوسرانی و تاکسی‌ها را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و گفت: امیدواریم با نظارت دقیق و کار بیشتر، شاهد افزایش خدمت رسانی به مردم باشیم تا شهروندان طعم خوش خدمت رسانی را احساس کنند.
امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این جلسه گفت: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری حل مشکلات رانندگان و نیازهای شهروندان در حوزه حمل و نقل است.
وی تصریح کرد: لازم است با برنامه ریزی دقیق برای دستیابی به توسعه پایدار راه خدمت رسانی و حل مشکلات را هموار کرد.
در این مراسم داوود اولادی مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل محمدیه اظهار داشت: با راه اندازی چند مسیر درون شهری و برون شهری برای جابجایی مسافران در خطوط مختلف، در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان خدمات خوبی به مردم ارائه می‌شود.
وی گفت: سازمان حمل و نقل محمدیه با داشتن ۲۶ دستگاه اتوبوس، ۸۴ مینی‌بوس و ۱۸۶ دستگاه تاکسی، خدمات رسانی و جابجایی مسافرین از شهر محمدیه به قزوین، مسیرهای مهرگان به قزوین، مسیر قزوین به مهرگان، الوند به محمدیه و مهرگان به محمدیه را انجام می‌دهد.

وی گفت: امیدوارم با تلاش همکاران خود در سازمان حمل و نقل زمینه خدمت رسانی با کیفیت بیشتر و جلب رضایت مردم را مهیا کنیم.
در ادامه داوود اولادی از سوی شهردار محمدیه به عنوان مدیرعامل سازمان حمل و نقل محمدیه معرفی شد.