گذری به تهران قدیم در ویژه برنامه «روز خوش»

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی برنامه «روز خوش»، برنامه «روز خوش» شبکه جام جم سیما پنجشنبه ۱۲ تیر، به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با آیتم های ویژه روی آنتن می رود. این برنامه با حامد ایرانشاهی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر تاریخ همراه شده و سری به تهران […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی برنامه «روز خوش»، برنامه «روز خوش» شبکه جام جم سیما پنجشنبه ۱۲ تیر، به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با آیتم های ویژه روی آنتن می رود.
این برنامه با حامد ایرانشاهی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر تاریخ همراه شده و سری به تهران قدیم و املاک سپهسالارمی زند. ضمن اینکه علی منیری و خیام عسگری از کارشناسان و مشاوران کسب و کار، در این برنامه  موضوع ارزش آفرینی بر اساس ظرفیت های فردی را مورد بررسی قرار می دهند.
برنامه «روز خوش» پنجشنبه به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ارتباط مستقیم با آستان مقدس این امام همام دارد.
این برنامه جمعه ۱۳ تیر همزمان با میلاد امام رضا (ع) نیز میزبان عباس شیر خدا، مرشد، شعرخوان، شاهنامه‌خوان و نوازنده ضرب  در زورخانه خواهد بود. در بخشی دیگر هم محمد موسی زاده، معرق کار آیینی به هنرنمایی می پردازد.
گروه تواشیح الزهرا و مبین شادلو خواننده مذهبی نیز به همین مناسبت به اجرای برنامه می پردازند.
مهدی آقابیگی نیز در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) مستقر است و به طور زنده دل های مخاطبان را روانه این ملجاء شریف خواهد کرد.
مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.