یک هزار بسته معیشتی میان کارگران آسیب دیده از کروناتوزیع شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، روز دوشنبه در مراسمی با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین و رئیس ستاد رزمایش مومنانه استان، ابولفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، گروسی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، آهنگریان رئیس کارفرمایان استان قزوین، آهنی‌ها نایب رئیس کانون انجمن‌های […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، روز دوشنبه در مراسمی با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین و رئیس ستاد رزمایش مومنانه استان، ابولفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، گروسی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، آهنگریان رئیس کارفرمایان استان قزوین، آهنی‌ها نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان قزوین ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی توسط کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین به آسیب دیدگان ویروس کرونا اهدا شد.

در حاشیه این مراسم علی اصغر آهنی‌ها در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه کشور ما در ماه‌های پایانی سال ۹۸ دچار گرفتاری و مشکل ویروس کرونا شد اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا آثار و تبعات بسیار سنگین و گسترده‌ای را برای جهان به همراه داشته است که البته برخی از کشورها که از اقتصاد قوی برخوردار بودند مشکلات کمتری دارند.

وی بیان کرد: مشکلات کشور ما که در طول چهل سال گذشته تحت فشار تحریم‌ها و فشار ظالمانه جهان استکباری به سرکردگی آمریکا قرار دارد در این دوره بیشتر شده است اما با مشارکت گروه‌های مختلف مردم شاهد هم افزایی و کمک به دیگران هستیم تا این چالش‌ها کاهش یابد.

آهنی‌ها بیان کرد: مردم ما به رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری علی رغم تمام مشکلات و تنگناها در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیدند هرچند بخش‌هایی از جامعه به دلیل تعطیل شدن برخی از مشاغل کوچک و متوسط و فعالیت‌های اقتصادی دچار آسیب و خسارت شد.

نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان قزوین یادآور شد: بخشی از افراد آسیب پذیر که دارای بیمه بیکاری هستند از این ظرفیت استفاده کردند اما عده‌ای بویژه کارگران دچار مشکل و سختی شدند لذا در راستای لبیک به پیام رهبری، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی هم با احساس مسئولیت دینی و اجتماعی به کمک افراد آسیب دیده شتافتند.

این فعال اقتصادی گفت: اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان قزوین همگام با مردم و خیرین به صورت کاملاً داوطلبانه کمک‌های قابل توجهی را در رزمایش کمک‌های مومنانه اهدا کردند که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در دو مرحله قبلی رزمایش مومنانه به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌های خوبی را به آسیب دیدگان ویروس کرونا اختصاص دادند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

آهنی‌ها افزود: بر اساس تصمیم اعضای هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان قزوین علاوه بر سایر کمک‌ها بیش از ۱۰۰۰ بسته سبد کالای معیشتی تهیه شده و به رزمایش کمک‌های مومنانه اختصاص داده شد تا این کمک‌ها توسط ستاد مرکزی رزمایش مومنانه در اختیار افراد آسیب دیده بویژه کارگران قرار گیرد.

وی گفت: سبد کالای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان قزوین شامل روغن، برنج، حبوبات و مواد بهداشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است.

آهنی‌ها یادآور شد: مشارکت فعالانه مردم در رزمایش مومنانه نشان می‌دهد مردم کشور در سخت‌ترین شرایط از جمله سیل، زلزله و ویروس کرونا با همه توان و ایثارگرانه در کنار هم هستند و نیازمندان را فراموش نمی‌کنند.

وی بیان کرد: بدون تردید کشور ما از این مرحله سخت با سربلندی عبور خواهد کرد و به لطف الهی شرایط بهتری در پیش خواهد داشت.