۱۰درصد مردم لرستان کارت هوشمند ندارند/ثبت ۲۸ فوتی در هر شبانه روز

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هوشنگ شفیعیان امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵۷ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در لرستان داریم، اظهار داشت: از این تعداد ۸۹.۴۴ درصد برای کارت هوشمند ملی در استان ثبت نام و کارت دریافت کرده‌اند. وی، عنوان کرد: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هوشنگ شفیعیان امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵۷ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در لرستان داریم، اظهار داشت: از این تعداد ۸۹.۴۴ درصد برای کارت هوشمند ملی در استان ثبت نام و کارت دریافت کرده‌اند.
وی، عنوان کرد: ۱۰ درصد از مردم باقی مانده‌اند که تقاضای ما این است هر چه سریع‌تر برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی مراجعه کنند.
مدیرکل ثبت احوال لرستان با تاکید بر اینکه در سه ماهه اول امسال شش هزار و ۹۴۰ مورد ولادت در استان ثبت شده است، افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۷۳ مورد پسر و سه هزار و ۲۶۷ مورد دختر بوده است.
شفیعیان، بیان داشت: تقریباً در هر شبانه روز ۷۵ مورد ولادت در استان به ثبت رسیده است.
وی، تصریح کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده، دو هزار و ۶۱۱ مورد فوت در استان به ثبت رسیده که از این تعداد هزار و ۵۵۱ مورد مرد و هزار و ۶۰ مورد نیز زن بوده است و در هر شبانه روز ۲۸ مورد فوت در استان به ثبت رسیده است.