۱۴ طرح اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی شهریار پور شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ارتباط ویدوئو کنفرانس با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اظهار داشت: در سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به چهارمحال و بختیاری ۱۴ طرح اقتصاد مقاومتی مصوب و نهایی شدند. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی شهریار پور شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ارتباط ویدوئو کنفرانس با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اظهار داشت: در سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به چهارمحال و بختیاری ۱۴ طرح اقتصاد مقاومتی مصوب و نهایی شدند.
وی گفت: تا کنون ۵۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها مصوب شده که از این میزان ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری در خصوص تکمیل جاده شهرکرد- بروجن- لردگان گفت: تمام عملیات اجرایی این پروژه انجام شده است.
وی بیان کرد: برای تکمیل کنار گذر شهرکرد – سامان ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سال جاری مصوب شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طول محور شش کیلومتر است که سه کیلومتر تملک اراضی انجام شده و آماده آسفالت در روزهای آتی است.
وی در مورد جاده ناغان- سد کارون ۴ گفت: امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای این پروژه تخصیص یافته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پروژه از ۳۰ درصد به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
وی در زمینه طرح انتقال آب بن – بروجن یه عنوان یکی دیگر از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان، گفت: اعتبار ۶۸ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص به آن یافته است.