۱۵پایگاه کنترل وکاهش آسیب‌های اجتماعی درکردستان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام علی رستمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ پایگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کردستان راه‌اندازی و فعال شده‌اند. معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بابیان اینکه در شهرستان سنندج هفت پایگاه در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام علی رستمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ پایگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کردستان راه‌اندازی و فعال شده‌اند.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بابیان اینکه در شهرستان سنندج هفت پایگاه در مریوان ۶ پایگاه و در شهرستان سقز نیز دو پایگاه برپا می‌شوند، اظهار کرد: این پایگاه‌ها با همکاری ۱۵ نفر از روحانیون و ماموستاهای محلات به اجرای فعالیت‌های خود خواهند پرداخت.
حجت‌الاسلام رستمی یادآور شد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های این پایگاه‌ها با همکاری روحانیون در فضای مجازی، پیگیری و انجام خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری در قالب این پایگاه ها، عنوان کرد: همچنین از برگزیدگان مسابقاتی که از سوی پایگاه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شوند با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.
حجت‌الاسلام رستمی عنوان کرد: «برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی»، «مشاوره چهره به چهره»، «آموزش هنری و قرآنی»، «برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی» و «برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی» ازجمله فعایت‌های این پایگاه‌ها به شمار می‌روند.