۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در قزوین اجرا شد

حمید رضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: اکثر این پروژه‌ها با حمایت مسئولین و بکارگیری توانمندیهای کارشناسی و عملیاتی پیشرفت فیزیکی قریب ۱۰۰ درصدی را محقق کرده است. وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری؛ طرح‌های اقتصاد مقاومتی طی سال‌های اخیر در سازمان اجرایی شده و امسال نیز پروژه اقتصاد […]

حمید رضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: اکثر این پروژه‌ها با حمایت مسئولین و بکارگیری توانمندیهای کارشناسی و عملیاتی پیشرفت فیزیکی قریب ۱۰۰ درصدی را محقق کرده است.
وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری؛ طرح‌های اقتصاد مقاومتی طی سال‌های اخیر در سازمان اجرایی شده و امسال نیز پروژه اقتصاد مقاومتی پیشنهادی این سازمان در زیر بخش‌های زراعت، شیلات، دام و طیور و آب و خاک به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه شده است.
تبسمی تصریح کرد: زیر بخش‌های مختلف این سازمان در طرح‌های اقتصادی مقاومتی برای سال جاری در حال هماهنگی با معاونت‌ها و دفاتر وزارت جهاد کشاورزی است تا با تعیین برش استانی هر طرح؛ همگام با سیاست‌های کلان در برنامه‌های ششم و اسناد بالادستی نسبت به افزایش کمی و کیفی طرح‌ها و آغاز عملیات اجرایی اقدام شود.
به گفته‌ی وی؛ بخشی از طرح‌های دولتی و خصوصی مرتبط با استان ۱۱ طرح در سامانه نیپای استان «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» که به منظور حصول اطمینان از صحت اهداف، برنامه‌های ستاد راهبردی و مدیریت مربوطه با هدف به روز کردن و پایش طرح‌ها راه اندازی و بارگذاری شده و بخشی از پروژه‌های ملی در سطح وزارتی جمع بندی و تدوین می‌شود.