۳۲ کارتن محموله دارویی غیرمجاز در قروه کشف و ضبط شد

یونس رستمی بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس از کشف و توقیف ۳۲ کارتن محموله دارویی که در انبار غیرمجاز نگهداری می‌شد توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان قروه خبر داد. وی با بیان اینکه ارزش این محموله غیرمجاز دارویی بیش از صد میلیون تومان برآورد شده است، افزود: […]

یونس رستمی بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس از کشف و توقیف ۳۲ کارتن محموله دارویی که در انبار غیرمجاز نگهداری می‌شد توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان قروه خبر داد.
وی با بیان اینکه ارزش این محموله غیرمجاز دارویی بیش از صد میلیون تومان برآورد شده است، افزود: پس از کشف محموله با اخذ دستور مقام قضائی و با همکاری مأموران انتظامی ضبط و به سردخانه شبکه دامپزشکی شهرستان قروه جهت اقدامات بعدی منتقل شد.
به گفته رستمی تمام محموله‌های دارویی، بیولوژیک، سموم و نهاده‌های دامی و فرآورده‌های خام دامی باید تحت سامانه قرنطینه سازمان دامپزشکی و در قالب زنجیره کامل نظارتی تولید، حمل، توزیع، نگهداری و عرضه شود لذا هرگونه خدشه‌ای در این مسیر و قطع زنجیره نظارتی، تخلف و باعث غیرمجاز تلقی شدن محموله‌های مربوط می‌گردد.