۵ هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شد

علی ملک پور در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس بابیان اینکه طرح اطعام مهدوی در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند اجرای می‌شود، بیان کرد: این بسته‌های مواد غذایی با هزینه یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان تهیه و به دست نیازمندان رسیده است. وی افزود: مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از […]

علی ملک پور در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس بابیان اینکه طرح اطعام مهدوی در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند اجرای می‌شود، بیان کرد: این بسته‌های مواد غذایی با هزینه یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.
وی افزود: مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ و حبوبات است که ابتدا ضدعفونی و با رعایت تمامی نکات بهداشتی بسته‌بندی و در بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به طبخ و توزیع ۱۸ هزار و ۱۱۹ غذای گرم در بین نیازمندان ادامه داد: ۲۲ آشپزخانه مهدوی در سراسر استان و با ۳۷۹ نیروی داوطلب فعال هستند.
ملک پور اضافه کرد: آشپزخانه‌های مهدوی به صورت مرتب ضدعفونی و نیروهای داوطلب حاضر در آنها نیز با رعایت تمامی نکات بهداشتی فعالیت می‌کنند.