تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ اسفند , ۱۳۹۹ 21 رجب 1442 Thursday, 4 March , 2021
0

فروش شگفت انگیز با بسته بندی‌های جذاب

  • کد خبر : 364844
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۴۷
فروش شگفت انگیز با بسته بندی‌های جذاب

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که می‌گویند «از روی ظاهر قضاوت نکن!» اما انسان‌ها در بیشتر موارد از روی ظاهر به قضاوت می‌پردازند و معمولاً تصمیم‌های کاملاً احساسی می‌گیرند. برایمان پیش آمده است که یک محصول را صرفاً با توجه به بسته بندی دلفریبش خریده باشیم نه برای […]

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که می‌گویند «از روی ظاهر قضاوت نکن!» اما انسان‌ها در بیشتر موارد از روی ظاهر به قضاوت می‌پردازند و معمولاً تصمیم‌های کاملاً احساسی می‌گیرند. برایمان پیش آمده است که یک محصول را صرفاً با توجه به بسته بندی دلفریبش خریده باشیم نه برای ویژگی و خصوصیتی که دارد! آیا این طور نیست؟
از نظر بازاریابی، ارائه یک محصول خوب و با کیفیت در قالب یک بسته بندی نه چندان جذاب برایتان گران تمام می‌شود چرا که چنین اشتباهی می‌تواند منجر به سقوط چشمگیر در آمار فروش شما شود.
بسته بندی ها در هر شکل، اندازه و هر رنگی وجود دارند. اولین برداشتی که ما از یک محصول می‌توانیم داشته باشیم از روی بسته بندی آن است که نمایانگر یک برند است. همانطور که بسته بندی می‌تواند باعث پسرفت محصول در فروش شود به همان اندازه نیز می‌تواند در افزایش فروش شما نقش داشته باشد.
بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن‌های بسته بندی انواع محصولات
خلاقیت و نوآوری در بسته بندی ها
خلاقیت در تمامی دوره‌ها و در تمام زمینه‌ها همیشه با استقبال فراوانی از طرف مردم همراه بوده که هنر در زمینه عرضه محصولات، فروش و بازاریابی یکی از راهکارهای کلیدی محسوب می‌شود. در جهان امروز که مردم بسیار دنبال تنوع می‌گردند، یکنواخت بودن پک محصول شما در مدت زمان طولانی فروش شما را با رکود مواجه می‌کند. توجه به سلایق مردم که همیشه پویا و تغییر پذیر است یکی از عوامل موثر و کمک کننده می‌باشد به گونه‌ای که یک طراح بداند محصول می‌خواهد به چه بازاری عرضه شود و خریداران یا مصرف کنندگان آن چه کسانی با چه ویژگی هستند.

مزایای یک بسته بندی مناسب
بسته بندی باید بتواند کالای خود را بفروشد یعنی همانند یک استند تبلیغاتی قوی عمل کند. کیفیت محصول و مناسب بودن بسته بندی آن، ثابت کرده است در افزایش فروش و جذب مشتری نقش بسزایی دارند. تصور کنید که قرار است برای اولین بار می‌خواهید با شخصی ارتباط برقرار کنید، سعی می‌کنید در دیدار اول به زیباترین و جذاب ترین شکل خود را بیارایید و به نوعی تاثیر گذار واقع شوید که این می‌تواند یک تمثیل برای بسته بندی باشد در واقع امروزه بسته بندی کالا نمایانگر نحوه نگهداری و برندینگ می‌باشد.
نقش تبلیغاتی بسته بندی می‌تواند علاقه مردم را جلب کند و می‌تواند افراد را وادار کند تا به نام تجاری شما فکر کنند و یا حتی باعث می‌شود مشتری فقط بری خرید محصول شما به فروشگاه بیاید. حدوداً ۷۰ درصد از تصمیمات خرید یک خریدار در فروشگاه گرفته می‌شود و از بسته بندی و طراحی خاص یک محصول تاثیر می‌پذیرد، پس تولید کنندگانی که برای پک های محصولات خود هزینه می‌کنند و اهمیت می‌دهند، افزایش فروش و بازخورد آن را در دراز مدت شاهد خواهند بود.
طراحی بهتر، بسته بندی زیباتر، فروش بیشتر
در این زمینه که بسته بندی، خود یک تبلیغ برای محصول محسوب می‌شود بحث طراحی بیشتر از قبل اهمیت پیدا می‌کند. خلاقیت، نوآوری، استفاده از طرح‌های جسورانه همگی در آخر یک طراحی منحصربه فرد را به ارمغان می‌آورد که نظر مشتریان زیادی را به کالای شما جلب کرده و نتیجه‌ی آن به جز مطرح شدن برند شما و افزایش فروش، چیزی نخواهد بود.
بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت کارتن و جعبه‌ی بسته بندی در ۲ دقیقه
در طراحی می‌توانید از خود محصول استفاده کنید. تلفیق بسته بندی با خود محصول به گونه‌ای که قسمتی از کالا در دید مشتری قرا گیرد توانایی و قدرت شما را در طراحی به نمایش می‌گذارد. استفاده از نوشته‌ها با فونت‌های جذاب نیز در جلب توجه کردن تاثیر گذارند، شما حتی می‌توانید از شعار مخصوص خود برای باقی ماندن در ذهن مشتری استفاده کنید به عنوان مثال: آوین پک، انتخاب خوب و تک.

بهترین نوع بسته بندی
انواع بسته بندی‌های متنوعی را در بازارهای موجود نظاره گر هستید همانند: بسته بندی‌های فلزی، شیشه‌ای، کارتنی و مقوایی. در این بخش می‌خواهیم شما را با بهترین گزینه برای پک محصولات آشنا کنیم.
جعبه‌های مقوایی و کارتنی با داشتن قابلیت چاپ بهتر و نداشتن محدودیت در رنگ و طرح می‌توانند به تبلیغات محصولات شما کمک کنند که با ظاهری دلربا می‌تواند تولید و عرضه گردد، همچنین این نوع پک ها با داشتن جنسی از کاغذ دارای وزنی سبک هستند که این امر حمل و نقل محصولات را آسان‌تر می‌کند.
در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی نمونه‌های جعبه‌های کارتنی و مقوایی در ابعاد و اشکال مختلف یکی دیگر از مزیت‌های این بسته بندی هاست که می‌تواند تمامی محصولات را در ابعاد مختلف در خود جای دهد علاوه بر این، ویژگی دیگری که کارتن و مقوا را بسیار در بین تولیدکنندگان محبوب کرده است خاصیت بازیافت پذیری آنهاست که با صدمه نزدن به محیط زیست می‌تواند بهترین بسته بندی را با چاپ بهتر و طراحی زیبا تر ارائه کرد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سردبیر پرس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک کوتاه : https://sardabirpress.ir/?p=364844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • جهت ثبت دیدگاه نیازی به درج پست الکترونیک و تلفن همراه نمی باشد.
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.